Menu

HomeHomeNewsBiographyGalleryMultimediaMultimedia

Home

Home

štvrtok 15. decembra 2011

Melina Matsoukas rozpráva o natáčaní klipu “We Found Love”

 
Režisérka Rihannineho klipu "We Found Love" povedala nové pikošky o tomto klipe pre pitchfork.com.

Pitchfork: Bol som príjemne prekvapený tým, čo robila Rihanna vo videu. 
 MM: Je dobrá, že? Bola som prekvapená tiež. Bol to moment v klipe "Man Down" keď v ňom bola znásilnená, otvorilo mi to oči a pomyslela že "Wow". Dalo mi to nápad. Tak som prišla s ním za Rihannou a ona ho milovala. Potom ma oslovila a pár dní pred nakrúcaním, keď som bola v Belfaste mi povedala : "Radšej mi daj nejakého horúceho chlapa, pretože ja milujem tento nápad a som rozhodnutá fuc*ing ho po celom pľaci" (smiech) A tak som jej musela nájsť chlapa, ktorý ju naozaj priťahuje, pretože keby ho nemala rada, boli by sme v prdeli. Takže boli dva dni pred natáčaním a ja som volala tomuto boxerovi, že môj priateľ môjho priateľa mi o ňom povedal a ja nato : "Potrebujeme mať nahrávku práve teraz! Staneš sa človekom, ktorého všetci chceme ale vieme že by sme to kurva nemali chcieť. Proste zapáliš si cigaretu a povieš všetko, čo bude znieť naozaj mužsky a drsne okolo okrajov". Tak nám poslal túto malú vec cez jeho Iphone, a bolo to perfektné. A potom sa stretol s Rihannou na scéne, a ja som si pomyslela "Ok, vy dvaja ste proste stratení v láske, chodte!" a vzal ju za ruku a spolu sa rozbehli okolo a bolo to tak kúzelné. Bolo to tak skutočné. Nemali k tomu žiadne v tváre za*rané až do tretieho dňa (smiech), tak to trochu pomohlo tiež.

Pitchfork: Je to skvelý film, keď po sebe kričia v aute, a môžeme vidieť že sa Rihanne na krku objavili až žily. Čo kričali?
MM: (smiech) Je to šialené ako ho*no. Bola som v aute s nimi na zadnom sedadle, aby ma nikto nevidel a prechádzali sa po boji. A rovnako som sa kŕmila jej vecami. Vyzerá naozaj intenzívne, ale ona hovorí viac exotických sr*čiek, vôbec, ako napríklad : "Dudley, tvoje zasr*té tesné nohavice, ktoré máš na sebe da da da" len kričí. A potom jej tie žily vyskočili von. Rozhodne hovorím o tomto príbehu, že by som nechcela, aby bola šialená.

Pitchfork: Koľko vecí z videa bolo improvizovaných? 
MM: Veľa. Ja som niečo nastavila a oni to proste brali a pokračovali ďalej. Aj keď jeho tetovanie na jej zadok, nachvíľu som sa pozrela stranou a počujem placnutie. Povedala som si : "To jej jednoducho pľacol po zadku? Nikto mu nepovedal, aby to spravil." (smiech).


Pitchfork: Či je to lepšie alebo horšie, Rihanna je teraz tak trochu staršia od jej vzťahu a incidentu s Chrisom Brownom. Inšpirovalo vásto pri klipe?
MM: Nie. Nebolo to zámerom použiť nič s Chrisom, alebo čokoľvek týkajúce sa ich vzťahu. Všetci sme prešli druhým búrlivým vzťahom, ktorý je vo videu. Ja som ani nevedela že Chris Brown je momentálne blond. Tento jej frajer už blond bol. Nebolo to tak, že som mu povedala aby si vlasy zafarbil. Nemá vlastne ani vyzerať ako Chris Brown pre mňa.

Pitchfork: Jedna časť, kde fajčí desať cigariet naraz sa zdá byť na pohľad trochu bolestivá.
MM:(smiech) Ja viem, cítila som sa tak zle. Bolo to vlastne naozaj hrubé. On mal trochu problémy so zapálením všetkých naraz. On nefajčí, je to boxer v skutočnosti a ja som si pomyslela : "Fajčí celú krabičku cigariet naraz!" Bolo to strašné, ale vyzeralo to dobre.

Pitchfork: Aké bolo natáčanie videa vo verejných priestoroch? Bolo tam veľa ľudí a zhluky po celú dobu?
MM: Bolo veľa ľudí okolo nás, v jednej scéne kde je Rihanna opitá na ulici. Bolo to trochu ťažké. A keď sme sa objavili na týchto nehnuteľnostiach, ktoré majú radi tento projekt, boli tam doslova aj učitelia z celými ich triedami! Pomyslela som si : "Nemali by ste byť v škole? To je šialené." Keď sme natáčali v byte, všetci boli pred budovou a kričali a spievali, tiež hádzali fľaše a kamene do okna. Boli sme tam až do polnoci, a keď sme išli z tadiaľ von, tak sa niečo rozbilo hneď vedľa mňa, ľudia začali hádzať fľaše z hornej časti budovy, pomyslela som si : "Utekaj!"

Kopírujte len so zdrojom!!!

1 komentár: